Saturday, May 7, 2016

Powergold tu MLM ke?




Ramai masih pertikaikn MLM...bila dengar je POWERGOLD pun mcm MLM ...terus tak nak join. Macammana nak ubah masa depan kalau macam ni?
Senang je..

Org macam ni dia trauma buat MLM atas sebab2 berikut..

1. Modal mahal
2. Kena jual brg
3. Kena cari orang sampai 10 kaki kena bukak
4. Kena kejar sales bulanan
5. Kena kejar pangkat
6. Meeting larut mlm yg merepek
7. Kena menten bulanan yg mahal
8. Stok simpan bwh katil
9. Tak capai target.. income jatuh.. leader marah sbb leader pon income jatuh
10. Kena paksa dtg talk
11. Bonus dpt sebulan sekali
12. Upline janji manis nak bantu tp habok pon tak bantu lepas join
13. Teamwork xde.. buat keje sorang2
14. Bonus ciputttt
15. Asyik nak kena pegi seminar.. gi seminar smgt.. blk seminar monyok mcm kena sampuk..
16. Produk merepek repek.. yg xpakai pon kena bli utk kejar point

1 soalan mudah.. dlm POWERGOLD ade tak masalah2 berikut..????
budak2 main guli..
lu pikirla sendiri😝😝😝
Dlm POWERGOLD kita tiada paksaan

🔸TIADA PAKSAAN ATAU WAJIB cari ahli
🔸TIADA PAKSAAN ATAU WAJIB kena membuat belian bulanan
🔸TIADA PAKSAAN ATAU WAJIB untuk kita menjual produk
🔸TIADA PAKSAAN ATAU WAJIB untuk hadir ke seminar
🔸TIADA YURAN tahunan (kerana keahliaan adalah seumur hidup)

Disini....apa yg kita buat kita tentukan, sebab yang dapat adalah kita.

1.KALAU anda berniat untuk join, hanya kerana nak beli emas murah...anda sudah dapat untung, kerana berpeluang membeli emas dgn hrga yg murah dan berpeluang untuk membeli emas dengan hrga lelongan, apabila ia diadakan.
Kelebihn apabila anda buat belian, walaupn untuk diri sendri, company tetap bg bonus untuk repurshace.

👆Cara diatas di panggil SAVING🏤

2. KALAU anda berminat untuk menjual barang2 emas. ANDA JUGA SUDAH UNTUNG💥💥💥, kerana anda beli murah, anda jual hrga pasaran,
. ANDA JUGA DIBERI BONUS repurchase kerana belian anda, walaupn niat untuk dijual semula.

👆Cara diatas dipanggil TRADING...

3.KALAU anda jenis yang suka bercerita dan memang hobi anda SuKa untuk membantu rakan lain diluar sana. ANDA sudah dapat komisen setiap kali rakan anda join keahliaan..
DAN jgn lupa jga...setiap ahli dibwah anda buat pembeliaan, Anda juga diberi bonus kerana mereka membuat repurchase.

👆CARA di atasdipanggil NETWORKING...

Oleh itu, di Powergold...anda pusing lah ikut mana pun.ANDA TETAP UNTUNG dr pelbagai sudut..

p/s: bpe ramai yg makan gaji jadi jutawan ek he?



Jom join saya...
Stokis sah powergold Seri Kembangan
Fazilah Gold Empire
0126098480